fredag 8. juni 2012

Shop till you drop!

"Mange bekker små gjør en stor å", heiter det. Enkelte dagar får eg kjenna at det er sant, og ikkje alltid på ein god måte. I dag var det mange små og litt større ting som samla sett gjorde at overskuddet melde seg ut. Eg kunne kjenna at kroppen gjorde seg klar til ME-modus, og då følgjer dessverre humøret nokså kjapt etter. Etter gode dagar med overskot og mestring er det stritt.

Men nå øver eg meg på å kjenna at det er greit nok. Javel, så kom den slitne følelsen i kroppen. Så vart eg lei meg. Men det kan eg tåla. Eg kunne forstå at det vart sånn akkurat i dag. Eg kunne kjenna det igjen, og visste at eg kan tåla det.

Og så er der jo alltid shopping... Eg må tilstå at dette har lenge vore ein skjult hemmelighet for meg, akkurat som effekten av sjokolade. Eg er ingen stor shoppar. Til tross for at eg er blond så har eg ikkje klart å henta den store avspenninga i denne aktiviteten. Men eg aner at der er noko der. I dag let eg meg lokka inn av dei fine fargane. Gjekk og kjende på tekstilar, såg på dei gode sommarfargane og let meg forføra i draumen om varme og late sommardagar. Såg på litt lekkert undertøy, mange fine bikiniar og sommarkjolar. Og eg kunne kjenna kor fint det ville vera med sol og sommar.

Eg er ikkje heilt sikker på om dei høge herrer ville godkjent det som oppmerksomhetstrening, eller mindfullness. Men mange damer vil kunne skriva under på at dette er terapi på høgt nivå. Og det virka, eg var lettare (og det var lommeboka òg!) då eg gjekk ut av butikken.

Og nå sit alle som kjenner meg og lurer på kven som har kuppa bloggen min, for dette kan det umulig vera Gislaug som skriv! Kanskje er der ennå nye ting å læra i livet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar